Oferujemy usługi związane z wydawaniem i odnowieniem podpisu elektronicznego
Podpis elektroniczny to już standard w biznesie na całym świecie. Internet umożliwia szybki kontakt z partnerami i kontrahentami, a podpis elektroniczny pozwala finalizować ważne zadania i przedsięwzięcia bez wychodzenia z biura. To sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy. Ogromne oszczędności czasu i pieniędzy daje wykorzystanie podpisu elektronicznego w kontaktach z urzędami i administracją publiczną.
1Załatwiamy wszystkie formalności u klienta – dojazd do klienta
2Wydajemy podpisy nawet w 1h – błyskawiczne wydanie lub odnowienie certyfikatu (dni robocze)
3Świadczymy pomoc oraz szkolimy w obsłudze podpisu elektronicznego – telefonicznie lub na miejscu
4Instalujemy oprogramowanie do podpisu oraz certyfikat w systemie operacyjnym – oferujemy pełną obsługę informatyczną.
5Zadzwoń do nas: 790-895-500 – uzyskaj dodatkowe informacje.
- składanie e-deklaracji ZUS
- wysyłanie e-deklaracji podatkowych
- podpisywanie plików JPK
- podpis dla szkół jazdy
- potwierdzenie tożsamości 199 zł netto
- pieniądze, najniższa cena
- czas, bez wychodzenia z domu
- gwarancję poprawnej instalacji
- przypomnienie przed wygaśnięciem
- ciągłość usługi
- certyfikaty CERTUM SSL / TLS
- obsługa domen: 1, 4, 6, 10
- wildcard
- gwarancje finansowe do 1 000 000 €
- instalacja na wielu serwerach
Podpis elektroniczny CERTUM - Obszar zastosowań
Kontakt z administracją i urzędami
1Zakład Ubezpieczeń Społecznych – e-korespondencja z ZUS jest możliwa wyłącznie z użyciem podpisu elektronicznego, który jest potrzebny do przekazania dokumentów w formie elektronicznej w ramach aplikacji Płatnik.
2Urząd Celny – składanie deklaracji i dokumentów do Urzędu Celnego za pomocą aplikacji e-Zefir, np. deklaracji dla podatku akcyzowego wymaga posiadania podpisu elektronicznego.
3Urząd Skarbowy – podpis elektroniczny można wykorzystać do przesyłania deklaracji podatkowych przedsiębiorstwa drogą elektroniczną poprzez aplikację e-Deklaracje lub udostępniania dokumentów/danych za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK).
4Krajowy Rejestr Sądowy – przesyłanie wniosków rejestrowych i aktualizacja informacji możliwa jest drogą elektroniczną wyłącznie przy użyciu podpisu elektronicznego, który jest wymagany do rejestracji w platformie e-KRS.
5Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych – elektroniczna komunikacja z GIODO poprzez podpisywanie formularzy zgłoszenia zbioru danych osobowych generowanych w ramach platformy e-GIODO.
6Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – w ramach ubiegania się o dotacje unijne PARP umożliwia złożenie odpowiednich wniosków drogą elektroniczną jedynie w przypadku opatrzenia ich podpisem elektronicznym.
7Generalny Inspektor Informacji Finansowej – przesyłanie raportów dotyczących zrealizowanych transakcji powyżej 15 000 euro za pomocą specjalnej platformy internetowej wymaga użycia podpisu elektronicznego.
8e-PUAP – szybsze uzyskanie dostępu do systemu e-PUAP dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego do potwierdzenia danych użytkownika.
9Sądy powszechne - składanie pism procesowych w ramach procedury elektronicznego postępowania upominawczego (tzw. e-sąd).
Relacje w biznesie
1Zdalne zawieranie umów cywilno-prawnych. Podpis elektroniczny jest równoważny odręcznej sygnaturze dlatego umożliwia podpisywanie wszelkiego rodzaju umów między przedsiębiorstwami.
2Udział w zabezpieczonych aukcjach i przetargach elektronicznych organizowanych za pośrednictwem odpowiednich platform internetowych. W przypadku zamówień publicznych istnieje obowiązek złożenia zgłoszenia opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym.
B2C – kontakty biznesu z klientami
1E-faktury – wygodne przesyłanie faktur elektronicznych drogą online. Obowiązujące prawo wymaga odpowiedniego zapewnienia wiarygodności e-faktur, które można zapewnić poprzez potwierdzenie dokumentu podpisem elektronicznym.
2Wiarygodna korespondencja elektroniczna z klientami dzięki podpisywaniu dokumentów i korespondencji elektronicznej.
Ośrodki Szkolenia Kierowców
1Realizacja elektronicznej korespondencji w ramach obowiązku przesyłania do Starostwa Profilu kandydata na kierowcę (PKK). Informacje najprościej i najszybciej można przesłać przy użyciu podpisu elektronicznego.